jessicka är dyngrak

hahahahahahahahahahaahaha ja ni läste rett, min ven jessicka är alltso dyngrak. hon är så jevla rolig alltso. jag garvar så jag blir lös i magen! shelv är jag rett så nykter, har bara druckit ett halvt glas av icas eppelsider och visst kenner man av det lite men jag är inte redigt full ijallafall, och tur är vell det? :-) det är ett jevla drag här seyer jag bara! här kåmmer en bild på jessicka som togs för ungifär 5 minuter sen:




hahahahaha , ja vad ska man seja? hon är som hon är ;-) fick låv att sensurera lite hehe, den lilla bofinken tog av sej kläderna :S aya , back to da partey!!!!!!!!!! HÖRS IMORRON!!! /one and only MIKAÄLA

Kommentarer
Postat av: ävelicious

okej vad kul :)

2009-05-22 @ 01:01:27
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: SEBBZUZ

Det är en kille jävla fittjävel

2009-05-23 @ 16:20:15
URL: http://dirrfranfororten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0