HEYSAN HEYSAN

idag är det som sakt måndag och det är en bra dag för min del. varfur tenker jag inte biretta men det har med en brustförstorning att jöra, och nej jag snakar inte om pissie. hon är så jevla wannabe-mej. palla. aja nu ska jag ut i solen och äta vanilj-glass med rivna morötter i, mumsfillibabba! ha de bra ♥


ps. ni som kenner er krenka av min blågg kan sluta gå in här för jag kan inte rå för min stavning. ni har ingen jevla rett i värden att klanka ner på mej på det viset som ni jör, fattar ni inte det? :-S bara för att jag och kissie har samma kläder på vissa bilder betyder det faaaan inte att jag har snott dom, det kan vell lika järna vara hon som snor av mey?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lilla lilla du, det kan tyvärr inte vara hon som snor bilder av dig eftersom hon själv kan bevisa att det är hon på bilderna, medan du ritar en ful jävla gubbe över ansiktena!



Du är så jävla patetiskt!!

Lägg bara ner din töntiga patetiska blogg innan den blir anmäld!!

2009-05-25 @ 15:07:35
Postat av: MIKAÄLA

det är vel du som är patetisk som fortsetter besöka min blågg hela tiden?

2009-05-25 @ 15:53:12
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: michelle

fett synd din jävla bort blåsta människa orka leka att du är kissie :O är du knäpp eller trodde du att vi inte skulle märka att det är kissie under den jävla barnsliga bilden du ritat:O TÖNT

skaffa dej ett liv!!! om det verkligen är du på KISSIES bilder så ta bort dom där ansikte du ritar på de !! eller du är nog för ful för att visas på bild och du skäms säkert att du är så ful som du är sä du leker att du är den!!! ta åt dej din jävla patetiska FEJK människa och lägg ner din äckliga jävla fitt blogg!!!

2009-05-25 @ 15:58:29
Postat av: MIKAÄLA

fett omoget att skriva sådär michälle. väx upp, jag tar inte åt mej av dina värdelösa ord. holl keft bara

2009-05-25 @ 16:04:10
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Jossan

Du är faan en skam för svenska folket, GRABBEN. Väx upp.

2009-05-25 @ 18:03:20
Postat av: Amanda

patetiska unge!

2009-05-25 @ 18:20:17
Postat av: MIKAÄLA

jossan: du kan va en grabb :-@



amanda: ha ha, lol vilken loser du är

2009-05-25 @ 19:03:55
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: sofia

omg , ingen tror dej iallafall , så det är ingen idé att du försöker säga emot. jag antar att du är beredd att ta konsekvenserna som kan tillkomma för att du har snott bilder av andra?

2009-05-25 @ 20:14:47
Postat av: sofia

omg , ingen tror dej iallafall , så det är ingen idé att du försöker säga emot. jag antar att du är beredd att ta konsekvenserna som kan tillkomma för att du har snott bilder av andra?

2009-05-25 @ 20:17:06
Postat av: :D:D:D:

hahha fan vad jag älskar dig, skönaste bloggen, OCH NI ANDRA, SLUTA VA SÅ JÄVLA TRÅKIGA OCH SKAFFA HUMOR!

2009-05-25 @ 22:44:29
Postat av: Anonym

hahahah , MIKAÄLA <3 super rolig. först så gillaed jag dig inte så mkt för jag har dyslexi och kände mig lite kränkt. men ändå, det här är rolig! GO MIKAÄLAAAAA :D

2009-05-25 @ 23:12:14
Postat av: MIKAÄLA

alltså jag vill absolut inte krenka nån, jag fattar inte varfur ni blir krenkta? jag har också stavningsproblem men inte bara dyseleksi, jag har andra "fel" som påvärkar stavningen också, varför kan ni inte bara förstå det?`



tack till alla som gillar min blågg, jag elskar er <3 ni andra kan ta er i era feta rövhål :-)

2009-05-25 @ 23:40:06
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Julia

MIKAÄLA är bäst!

2009-05-26 @ 19:32:39
Postat av: Jag är jag

Jag håller verkligen med dig, Julia! MIKAÄLA är bäst!



ILOVEYOU MIKAÄLA <3

(Som kompis)

2009-05-29 @ 18:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0