HEY FACKERS!

hemma från fibula nu.. det var inget vidare där idag!! ecklig mat, fajt med maggan (jag spåttade på henni så hon belv arg :-S kånstig kerring), jessicka var hoss tandläckaren så det fanns ej så monga att umgåss med.

sen moste jag bara sega en sak, nu har jag klagat ricktigt myket på er no-liferst till läsare som bara kåmmenterar massa shit, och har helt glumt bort att tacka er andra, som facktiskt gillar meg. får facktiskt en hel del snella kåmmentarer ockso! det tyker jag är vicktigt, jag får absolut inte glumma bort er!

så nu sejer jag bara TACK, TUSSEN TACK ! fortsett att stutta meg så ska ni se att jag stuttar er ockso..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har maylat dig men du svara inte. lägg gärna till mig på msn!

ÄLSKAR DIG <3

2009-05-27 @ 17:12:09
Postat av: pussy

älskar dih mikaäla

2009-05-27 @ 21:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0