FY-F*N FÖR FIBULAS FACKING LÄRARE!

nu e jag ricktigt furbanad ska jag tala om för er. VARFUR I HELVÄTTE HAR INGEN BIRETAT FUR MEG ATT DET INTE ÄR NON SKOLA IDAG ?!

jag kanske ska ta det från burjan. vid klokan 7 så ringde min veckarkloka och jag gick upp och fiksade iårdning mig och allting som jag brukar göra innan fibula. rönt 8 så tar jag min sparck-cykel och sparkar iväg mot fibula. när jag kommer dit så är alt helt dött och ingen är där? varfur, undrade jag då! jag gick runt för att leta äfter ett täcken.. en lapp eller ett hämligt meddelande om att dom har gott till skogen eller nott liknande.. men finner NADA.

jag bistemde meg då för att slå en pling till maggan, äftersåm jag har hennis mobilnumer. hon svarar med trött rust och säger:

"det är ingen skola idag, det är röd dag"

däräfter kastar hon luren i örat på meg den jevvla haggan! GISSA om JAG blev FURBANAD? jo det blev jag!!!!!!

varfur har ingen biretat fur meg att det var röd dag idag va?!?!?! FY-F*N SÄGER JAG BARA

nu ska jag gå och ta ut min ilska på såvande oloff!

/ EN ROSEN RASANDE MIKAÄLA


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men herregud säger jag bara. det är ju kristihimmelfärd. Alla i hela Sverige vet ju fan om att det är röd dag! Alla förutom du tydligen. HAHAHAHA

2009-05-21 @ 10:14:37
Postat av: MIKAÄLA

HUR FASEN SKÖLLE JAG KÖNNA VETA DE?

2009-05-21 @ 11:47:16
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

i love u hahaha <3

2009-05-21 @ 18:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0