SVARR PÅ TAL!

Hej MIKAÄLA! jag avgudar din blogg :) du är så skön och jag älskar att du kör ditt egna rejs liksom. jag undrar hur du kan ha så bra självförtroende och ifall du har några tips på hur man får bättre själförtroende och blir nöjd med sig själv liksom :) tack på förhand.  U GO GIRL!

svar:
Hej hunney! tussen tak för det!! Jag har massor små tipps på hur man får bettre shelvfurtroände men tyverr vill jag ej dela med meg av dåm till er.. eller jag kan bjuda på ett!! tenk såhär om fålk såm kåmmenterar dömma sacker till er: "stor i orden liten på jordän".. för de ordspråcket e så sant som det e sackt!! och åm ni vill bli nujda med erat utseende med mera så kan ni ju alltid låssas att alla som sejer dumma sacker till er pratar tvert om språket.. jag låvar!! de fönkar!!

dacks att logga in på plejjahead.. cya

Kommentarer
Postat av: Helen

DET DÄR ÄR SÅ SANT. Har föklarat det för många, och det är bra att du säger det love it =)

2009-03-08 @ 03:13:03
URL: http://hweldai.blogg.se/
Postat av: Leila

Hej sötis! Jag har en frågestund på min blogg, kika jättegärna in och lämna en fråga! PUSS <3

2009-03-08 @ 08:56:51
URL: http://augg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0