svar på tal - ennu en gång - blandade fråger

jag chekade min meyl och såg att jag hade fått några fråger så jag ska svara på dom nu tenke jag :-) det blir som en liten mini-frågestönd hehe ;-P smarting där! (megshelv alltso). ENJÅY!!


Hur kunde du kolla på melodifestivalen om du nu är i Thailand?
svar: jag hade med mey en spesial-TV från svärige så det var inga promlem alls att kålla på dä ska du veta!

Känner du verkligen Paow och Dessie?
svar: eeh JA? :-S .. varfur skölle jag anars skriva om dom i min blågg? dömmaste frågan på lenge. faktöm är att paåw och dessy är 2 av mina nermaste vener. jag bor ju hos paåw nu när jag är i thayland :-)

Vad hände egentligen med din syster Patricia? Fattade aldrig det.
svar: när jag och min family var på en tripp till egyptien så försvan patrisia när vi var och kållade på pyramiderna och vi fann henne aldrig ijen, och har inte häller hört någåt från henni sen dess. alltso åkte vi hem utan patrisia. vi ber till gud varje dag att vi ska få henni tillbaka.

Varför åkte du till Thailand själv? Fick du det?
svar: åkte och åkte .. jag rymde rettare sakt för jag blev orettvist bihandlad hemma. soklart fick jag inte sticka till thayland. min family tror att jag campar hemma hoss min kåmpis jessicka :-P.

Varför ljuger du så jävla mycket i din blogg? Är du fake?
svar: denna fråga är en klasiker, får den nemnligen HELA tiden så jag ska jöra det klart för er där hemma att för det fursta så är jag inte fejk. jag är alltså INTE fejk. varfur tror ni det? är det för att jag har många kåmpisar, ett snygt utseende och en intresangt blågg? isånafall är PATETISKT det enda ordet jag har att seja till er. det handlar om ren avenshuka, det fatar tillomed barnen i kiruna. och för det andra så fatar jag inte vad ni snakar om när ni tror att jag ljuger i min blågg :-S varfur skölle jag? jag har ett intressangt liv och det står jag för, och vill även dela med mey av. att ljuga är en av dom sakerna jag ALLDRIG jör, det ska ni ha jevligt klart för er. avundshuka jevlar kan dra och gräva ner sey tyker jag.


sådär. det får recka. vill ni ockso meyla en fråga till mey? gör det då ;-)
[email protected]

bjössar på en snygg bild ockso :-) jag jillar den skarpt!



Kommentarer
Postat av: Mirry

www.arntyochmirry.se har vi lite delade meningar om vinnaren i Melodifestivalen! Spana in :)



www.arntyochmirry.se

2009-03-15 @ 19:58:49
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Thina

och dina föräldrar och bror läser inte din blogg tror du? Rymmer man skriver man oftast inte vart man är... Jag tror du ljuger. Faktiskt.

2009-06-10 @ 18:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0