sphynx

jag har fått öpp ögonen för en ny grej, nemligen kattrasen SPHYNX! så jevla fina är dom. ska tjata på mamma och fråga om jag kan få en. annars får jag vell raka min nuvarande katt dylan. kåmmer ni ihåg hånåm? om inte så finns det en bild på han i ett inlegg från furra året nån stanns. ni får leta shelva för jag tenker då fan inte jöra det åt er, det ska ni ha jevligt klart för er seyer jag bara. vad tycker ni om sphynxar? är dom inte helt bidårande? kolla och njut:




nyfudda sphynxar


bebis-sphynx


lite eldre sphynx




gammal sphynx



furbannad sphynx                          

Kommentarer
Postat av: dina

dem är skitfula! liknar råttor fyfan!

2009-03-07 @ 12:28:40
URL: http://ddinas.blogg.se/
Postat av: MIKAÄLA

ska jag seja så om dey eller!!?

2009-03-08 @ 01:37:25
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah

2009-03-12 @ 00:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0