resöltatet av kluringen

nu har jag klurat i flera timar på hur jag ska lura oloff och jag tror jag har kåmmit på en plan. furst seyer jag att jag ska dra till jessicka och telta. om han ej går på det (som har antagligän inte jör) så mutar jag hånåm med en ostbit och seyer att han får den om han inte frågar vart jag ska. om han inte ger sej får jag je han ett blåw-job. då ska de nog gå att rymma till thayland utan att oloff förstör och skvalrar till mamma. nu burjar jag kenna mej lite trutt efter allt tenkande så jag ska gå och bårsta gaddarna och tvetta bårt sminket och meyk-uppen (mitt leppglans). sedan ska jag smurja in hela kråppen. jag tror jag jör ett till inlegg efter det. ha det bra så lenge :-)

ps. om ni har nån annan idé om hur jag ska lura oloff som ni anser vara bettre en min så hör av er! tack i förhand

Kommentarer
Postat av: zzz

hahahah

2009-03-05 @ 00:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0