PACKNING

tengkte visa lite av min packning.. har pakat det mästa nu och det nödvendigaste.. jag tog också en tripp till nermsta supermarcket för att införskafa meg tvål, shampo, tandkrem med mera..

jag har bland annat pakat:

kleder (soklart)
underkleder (har schöpt nya)
skor
meyk öpp
strömpor
smink
shönhetsproducktär
kosmeticka
nagelack
min nya anal-plögg
min vibrator i göld
bad-drekter
sol-krem
tand-krem
tand-bårste
hår prodöckter
låck-tång
ficklampa
flugsmellare
ballånger
min freestayl


med mera soklart!!!


tengkte visa lite bilder:




cool och trändig men endo spårtig t-shurt !! klart att den får platts i min resveska




en super het badreckt (tog röd såklart som bej-watsh)



detta e alltso en tankini, vilket vill seja att det e en bikini i linne fårmat
super hett



matschande önderdel till min tankini!1




en super såmmrig tjol!!



allt detta från ellås..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0