ÖPPDEYT FRÅN MIN VEN!!

sitter och kolar på film med mina vener hos petrånella!! filmerna suger hestballe så jag tengkte att jag skölle öppdattera..allt för er mina vener!!!<333 e jag inte rar?!

dom sitter och kåmmenterar killarna i filmen, någon licknade visst en snyg kille i fibula, råbin D heter han.. han e vell inte ricktigt min smak om man sejer så.. han ville ha chansen på meg furra året men jag sa tyver, men du e rett ful!!! så han burjade sturtböla och efter det vågar han ej se meg i mina ögån nått mer.. han skemms som satan.. rett åt han hahaha.

aya dom roppar för att dom vill att jag ska kålla på killen som e snygg som likar råbin D.. cya! blir nog en öppdatterin närjag kommer hem igen :-)

pööwwss


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej

2009-03-29 @ 01:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0