NI HADE TUR...

... för ni fick en sissta öppdatering hehe. jag såv som sakt som en ståck men jag stellde en veckarklåcka på ringning bara för att jag ville biretta det för er... men jag årkar inte skriva mer och det får ni facktiskt räspektera. ska såva ijen nu men oloff har burjat snarka så det bli lite svårt. alltso han såver i mitt rum på ett par tidningar på gålvet. andledningen är för att mamma är fett pissed åff på hans seng-vätande hela tiden så hon beslutade sey för att ge hånpm ett par tidiningar istellet så hon slapp byta lakan och company. men oloff är murkredd så han får såva i mitt rum för jag är en engel. jag vakar över oloff... och er soklart. pöss ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0