lite allt mujligt

hey mina solstolar <3 jag har fett tråkigt så jag tenkte att jag skölle skriva lite. pråblemet är att jag inte har så verst myket att skriva om men de ska nog gå endå ;-P sitter här och dunkar lady gagga´s låt "fashön". en riktig sommarplåga seyer jag bara. driker ockso lite nypressad jos som ja hitta i kylen..dåck i en gammal furpackning men det får duga.

mitt hår är fortfarande katastråf... fuck oloff. han skratade rått åt mey. men jag har införskaffat mey en ny mussa:

snygg va? enkel och stilren, prisis som man vill ha det! jag lengtar fett myket tills håret vexer ut ijen. då fönderar jag på att ferja det svart och bli emo, vad seyer ni om det? skölle jag passa som emo? förut fönderade jag på att bli gottare men jag har kåmmit fram till att det är nog för brutallt för lilla mey. har inget mer att skriva nu.. ska gå och pinka. heydå ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej (:

2009-03-27 @ 10:15:09
Postat av: Anonym

ja :)

2009-03-27 @ 20:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0