frame i frankfört

heey! entligen är jag i frankfört. det är mellanlandning alltso. det gick fett snappt att åka hit, jag flög med ett jet-plan (såg att jag hade fått fråger om vilkät plan jag flög i). när vi kom hit fick vi gå ijenom en pip-maskin ijen och då pep det för mey och jag blev skray som fan och burjade pipa jag med. då kom en tant som jåbbade där och sa att man fick inte ha med sey bensin på planet. "jevla ragata" sa jag då till henne. då blev hon inte glad alls och tog tag i min arm och shellde på mey och sa att det var inte hennes regler utan att det var för säkerheten. "säkerheten in my ass" sa jag då och sprang iväg snappt som örat. hörde sedan att dom ropade på mey i högtalarna. typ "warning! danger! MIKAÄLA is here!".
fett shemmigt :-S jömde mey inne på en tolett i sisåder 5 minuter. passade på att klemma en neger där inne ockso.

har nu varit och shöpt mey en lesk. carlsberg hette den och var i en grön börk/flaska. öndra vafan tyskarna legger i sin lesk, kenner mey lite snörrig i huvet nu äfter att ha druckit den men det beror nog kanshe på flygresan hit. om sirka 10 minutter ska jag på planet ijen som tar mey till thayland. angåände dessie så blev det så att hon inte kommer med till thayland för hennes mamma och pappa kom på henne med att rymma. TÅRSK :-S

aya , ska burja gå emot plan-ingongen nu. man vill ju sitta i fursta klass ;-P pöss hörs sen när jag är i thayland <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0