en smart tanke av MIKAÄLA megshelv

jag har kåmmit på en super-smart grej som jag tror kan vara lösningen på värdens alla problem:


alla vet att gud finns i himlän och jävulen finns under jorden i hälvetet. när man ber till gud så jör man det öpp mot himlän och sitter på knä och holler på. MEN!! tenk om det är så att gud finns där nere och att jävulen där uppe?! det finns ingen annan furklaring till att värden är full med problem. ni ber åt fel håll helt enkelt!!!!! hade ni bett åt det ricktiga hållet så hade allas unskningar gått i öppfyllelse eftersåm att gud elskar oss alla. det skölle vara slut på höngersnöd, krig och naturkatastråfer osv osv. så nu tyker jag att vi börjar be ner mot marken istellet, för det är där gud finns, lita på mey!

SPRID DENNA TEKSTEN SÅ JORDENS ALLA MENNISHOR FÅR VETA!! VI MÅSTE FURENDRA VÄRDEN NU INNAN DET ÄR FURSENT! SHYNDA!!!!

vad tyker ni om detta? sej era åsikter. holler ni med eller inte?



kanshe är det jag, MIKAÄLA som är gud? det kan bara gudarna (jag) svara på ...

Kommentarer
Postat av: Sara. M

Oj, va fin. Hur får du dina bilder se så fina ut? Svara gärna i min blogg!

2009-03-17 @ 16:09:57
URL: http://saramilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0