en dag att fira

GLAD ANDRA MARS PÅ ER ALLIHÅPPA!!!!!!!! <33

det är som ni alla vet den andra mars idag och det är värt att fira seyer jag bara! min andra mars-dag burjade vell inte så jetebra men nåväl... vi firade andra mars-dagen med glass på fibula idag som vi jör varje år och det var min tur att velja glass-sårt idag :-D valde ju SHELVKLART min favorit. nemnligen gammeldaks vaniljglass med rivna morötter i. en klassiker ;-P. vilken är er favvoglass? :-) BIRETTA! efter vi hade ätit vår glass så fick vi andra-mars-pyssla. jag hjorde ett kort till mamma som jag ska ge henne snart :-). håppas på lite fina prisenter från familyen jag ockso hehe för det brukar man ju få den andra mars. vad har ni fått? hur ska ni spändera dagen? shelv ska jag je mey ut på promenad med oloff. vi ska kanshe fota lite :-) så det kanshe kåmmer upp nån bild här sen, vem vet?
 jo det jör bara gudarna. ska dra nu hörrni! pösshey!

Kommentarer
Postat av: matilda

vad är det för speciellt med andra mars ? :)

2009-03-02 @ 19:09:19
URL: http://punkget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0