DUMMA OLOFF-LISTAN

HÄR KÅMMER DET NI ALLA HAR VENTAT PÅ: DUMMA OLOFF-LISTAN!!!!


• han är en USEL frisör. han har totalt förstört min kallufs.
• han kan vara ricktigt mesig ibland, och är veldigt feg
• han tvettar inte henderna efter sina toa-besök ..
• han kan när som hälst få bånge och burja ta på sey shelv. vid ALLA tillfellen.
• han skratar som en hest
• han spottar när han pratar, mest på bokstaven P
• han har dålig musiksmak. dunkar jazz & indisk music 24/7
• han är även en usel kåck. gav hela familjen matfurgiftning förra året.
• dålig hygjen. luktar som gamla ostron med spärma på
• han grinar om han inte får som han vill. eventuällt slåss/sparkas
• är en fukking morsgris. skvalrar vad jag en jör.
• har en jevligt stor kuk....tyverr med finnar på..eller vad det nu är :-S
• han är klassad som tunt och har alldrig haft en flickven/påjkven
• han har polisånger
• han har haft flatlöss. VIDRIGT var det.
• han snode min analplögg .. jag hittade även min vibrator under hans ködde
• han saggade ner min resveska

listan kan jöras fett lång. men detta får recka för tillfellet :-P vill ni läsa mer sånt här? om vem isonafall? KÅMMENTERA

Kommentarer
Postat av: matilda

haha, söt blogg! :D

2009-03-27 @ 20:26:03
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan man inte få se bild på honom?

2009-03-27 @ 22:24:06
Postat av: MIKAÄLA

svar till anonym: det finns bilder på han i blåggen lengre bak men okey, jag ska ta en ny bild på han nån dag

2009-03-27 @ 23:53:44
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA

2009-03-29 @ 14:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0