CINDIRELLA - MITT EGNA MERKE

tenkte bara passa på att biretta att en shol från http://www.chicy.se/ som jag har varit med och desajnat finns att köpa nu :-)



snygg va? :-) synd bara att dom stavade fel på merket .. idioter. jag sa klart och tydligt att mitt merke stavades cindirella. aya , jag överlever ;-P MEN KÖP DEN NU SEYER JAG BARA!



det finns även en båt uppkallad efter mey som ni vet :-) även dom idioterna stavade fel :-S aya!!! men JAG ÖVERLEVER som sakt. missa inte ferjan 2 som burjar på tv snart. det är den båten!!!! jag har även varit med och desajnat den


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha

2009-03-20 @ 21:29:47
Postat av: Linda Rosgren



Spana in www.modekungen.se, underbara.

2009-07-02 @ 12:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0