UTSPÅRAD DAG

tengkte biretta lite om igår och slenga in lite bilder till er!

igår var det ju midsommar för er som inte vet det. och dagen burjade med att jag, jessicka och snor-denise drog och dansa runt midsommar kransen. vi körde små-paddorna med mera. det slutade dåck med att allt spårade ut och jag, jessicka och snor-denise gick och sjöng snapsvisor och fjårtislåtar. ni skulle se hur arga alla småbarn och fureldrar blev på oss.. dom blev helt galna och gick därifrån :-S furstår dåck inte riktigt varfur. det är vell trevligt med tilläksempel låten fjårtissommar med linn? " ge mej en cider så särar jag på benen snabbt " och " jag vill knarka och bli full ".

efter vi hade dansat och sjöngit och fikat så var det bara att dra hem till meg och fiksa iårdning oss inför hemma-fästen jag senare skulle ha. 

vid 7 tiden burjade vi förkröcka. sjelvklart med ostkrokar och icas eppelsider och nån timme senare burjade fålk komma. dessy, paåw, tessy, kissy, amir, crille med flera!!! fett najs. vi sheykade assen av oss och lysnade på min underbara spel-lista som jag hade gjort bara fur kvellen. alla hade kul och drack alkohål med måtta.. utom snor-denise.. det var FURSTA och SISTA gongen jag lät henne kåmma på fest med alkohål. fyfan så skemmig hon var. hon taffsade på allt och alla, killar som tjejer. hon sjöng högt och fult och dansade som ett handi.. inte så najs om man sejer så..

det hela slutade med att dom andra på festen hjelpte meg att kasta ut snor-denise. hon ligger antagligen kvar i busken vi lemnade henne i fortfarande och spyr. hon hade nemligen kvar 9 tiondelar kvar av sin vådka och hon fortsatte dricka när vi lemnade henne.. och eftersåm hon inte ville ta hem de till sin mamma men inte heller kasta det så kåmmer hon nog dricka tills det är slut. om ni furstår vad jag menar.

jag merkte att tiden rusar furbi så bilder få det bli i nesta inlegg. baaaj


Kommentarer
Postat av: Anonym

säg inte ostkrokar :c det heter ostBÅGAR

2009-06-20 @ 22:00:23
Postat av: MIKAÄLA

du bistemmer EJ över meg. men tack fur tippset. NOOOOT

2009-06-20 @ 22:50:25
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

krokar liksom..

2009-06-20 @ 22:56:42
Postat av: josefina

haha ostkrokar

2009-06-20 @ 23:01:13
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg?

Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda!

Vi designar även efter dina önskemål!

2009-06-20 @ 23:02:03
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0