ta chansen att lära kenna meg

Har jag..? :

1. Kysst någon ? - ja, två styken (mina påjkvener såklart!)
2. blivit kysst ? - nej
3. Blivit kramad ? - ja det har vell hent.
4. Sjungit ? - ja, jag söckte till idål 2006
5. känt dig fånig ? - dum fråga, jag är MIKAÄLA hallo?! NEJ soklart.
6. saknat någon ? - sacknar farao och timothy jöst nu<334
7. Ljugit ? - bara när jag har varit ricktigt arg :-@
8. Rökt? - rökning är ej nott för meg!
9. Testat droger? - ney, svaret är NEY
10. Åkt fast av polisen? - hehe, ja. när jag pinkade i trappan på plattan...

Om mig.. :

1. Jag har aldrig: gått till skolan, jag tar alltid sparkcyckel eller cyckel
2. Jag vill testa: flygplans-sex. värkar så otrolligt spennande.
3. Jag gillar:  min bror oloff
4. Jag ogillar: avensjuka fålk som kallar meg feyk
5. Jag hatar: när oloff kräver saker av meg, blowjob med mera
6: Jag är trött på: stora blåggare som tror att dom är fett kenda :-s
7: Jag vill ha: en stor marinerad kårv på ett spett.
8. Jag behöver: myket kåmmentarer i blogen!
9. Jag behöver inte: anstrenga meg för att killarna ska dreggla efter meg.


Kärlek:

1. Killar eller tjejer?: killar, tror du jag är en lesbian kvinna eller?
2. Är du kär?: jag har såm sagt 2 påjkvener.
3. Singel/ upptagen?: upptagen både framifrån och backifrån ;-) skåja
4. Saknar du honom/henne?: vem fan e honom/henne? skriv ut namn så man fattar nonting!
5. Vem kysste du sist?: det var vell timothy jag fursökta kyssa sist.
6. Vem kramade du sist?: oloffs penis med min hand
7. Längsta förhållande: har 2 longa furhållanden nu.
8. Första kyss?: timothy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är oloff peddo?

2009-06-04 @ 22:06:26
Postat av: Anonym

NEY? han är min bror!!!!

2009-06-04 @ 22:20:47
Postat av: !!!

du driver med mig elr hur?!!! du kan stava på riktigt va?!!!!!!!!

2009-06-05 @ 00:04:47
URL: http://sofiasf.devote.se
Postat av: Anonym

Du är en störd och Olof är pedofil...



Har jag rätt?

2009-06-05 @ 00:11:00
Postat av: MIKAÄLA

nej ingen av er har rätt :-@ oloff är inte alls pedofil, han är min storebror!!

2009-06-05 @ 10:45:59
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: PUSS

hhaha du är såå skön MAKAÄÄLA<3

2009-06-05 @ 13:23:46
Postat av: Anonym

men fyfan?! tycker du det är kul eller? att säga sånt om din brosa, om det är sant, så säger jag bara, jag beklagar och att det är inte alls kul. om det inte är sant, så säger jag dig, DU ÄR SÅ JÄVLA PATETISK, och det är inte alls kul!!!! Vet du hur många som har blivit våldtagna av sin brosa eller?! och nu säger du att du har sex med honom, att han tvingar dig det.. JÄVLA INCEST!!

2009-06-27 @ 22:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0