sommarlåvsavslutnings-midag för fibula

hej hej!!  snart ska jag iväg till fibula. vi har nemligen sommarlåvsavslutnings-midag :-) fett kul. håppas på en god midag! ska bli trevligt att treffa alla kåmpisar för det är såmmarlovs-avslutning imorrån och då får man ej se dom mer på hela sommaren. sårgligt men endå skönt att slippa vissa av dom, typ pattrick. men ijallafall så har jag klett upp mej lite inför ikvell. här är min aoutfitt:



jag har på mej en fin klenning som är lite gammaldax men ändå skitsnygg. och till det har jag lånat oloffs stövlar. fint va? jag tycker att ferjerna passar fett bra tillsamans. vad tyker ni? :-) legg merke till att jag har låckat håret, versta hollyvood-svallet ju!! så jevla sexy! alla kommer ju svimma när dom ser mej hehe (som alltid). men nu ska jag ta min sparkcykel och sparka iväg till fibula. pösshey! law yah all!! /MIKAÄLA ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är medveten om att det är en tecknad bild du lägger upp va? En bild som inte är verkligt.. Som INTE är du... För sådär ful som den tecknade bilden är, är ingen....

Jävla retard.

2009-06-10 @ 19:21:21
Postat av: Anonym

Snygg outfit! 卐

2009-06-10 @ 19:59:30
Postat av: Stina

FROGESTUND I MIN BLOGG :-D PÖSS PÖSS...

http://crisps.blogg.se



p.S hata mikaela......



//stina

kysar

2009-06-10 @ 20:38:30
URL: http://crisps.blogg.se/
Postat av: MIKAÄLA

fyfan va taskigt :-S det är visst jag på bilden.



och stina du kan dra åt hälvete jevla offer

2009-06-10 @ 23:07:54
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: thina

nej, lilla du, det är inte du... det är en bild som du målat...

2009-06-11 @ 19:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0