no uppdeyts

hehe sorry för det, men vi hade så jevla kul på pikniken. paow och tessy kom alldrig, dom skulle förstora läppen på tessy så det blev bara jag, oloff, jessicka och snor-denise som piknikade, men det va ju najs det med. det fursta vi hjorde när vi hade inhandlat våra varor var att utse en bra platts. det blev i en rondell, fett mysigt, och så fick man ju ha stellet för sej shelv. sedan la vi ut en filt som jag hade med mey hemmifrån. det var min katt dyllans piss-filt men jag hittade ingen annan. och dom andra vet ej om det så de gick bra endå hehe. sen burjade vi soklart äta. jag åt 14 hamborgare och drack fett myket av icas eppelsider så shelvklart blev jag full. men efter ett tag så löngnade det ner sey och då började vi med dagens aktivitet som var säck-håppning. jag mot oloff och jessicka mot snor-denise. jag vann mot oloff. han blev shelvklart tjurig som fan och satt sej i ett hörn av rondellen och grät och ryckte me handen i brallan lite. det kom tyverr aldrig fram några blåggläsare, men tur var vell det. mer kårv till oss hehe. det har varit en underbar dag <3

en bild från idag:


jag som håppar säck för fölla möggar!! fett roligt

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHA, alkohol i icas äppelcider, de va fan det roligaste jag har hört!



IN MY FUCKIN ASS!!

2009-06-18 @ 10:16:15
Postat av: anonym mus

På bilden ser det ut som att ni har picknick i en skog, inte mitt i en rondell?:P haha

2009-06-18 @ 19:46:48
Postat av: josefine

HAHA, ja du man blir ju så full av icas äppelcider som det inte finns något alkohol i !

2009-06-26 @ 21:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0