IT'S SOMMARLÅV BITCH

FÖR JAG HAR TAGIT SÅMMARLÅVET, FYFAN VAD JAG ÄR BRA!


idag var det sommarlåvs-avslutning och fy sjutton vad sårgligt det var, men endå fett kul. furst samlades vi i "stora salen" som den kallas och då pratade lärarna lite och alla fick sjönga såmmar-låtar. jag skrålade på som fan. sen var det dags för stipändium. det delades ut 3 st och jag var bombsäker på att minst 2 av dom var mina. när dom delade ut det sista stipändiumet för "besta uppförande" och sa att det gick till en som heter karolina, så stellde jag mey upp ochj skrek: "HALLÅ! DET MÅSTE HA BLIVIT NÅTT FEL FÖR JAG HAR INTE FÅTT NÅTT!!!!!!". alla i hela salen rå-glodde på mey och vissa fnittrade :-S sen kom det fram att jag inte hade fått nått stipändium. fyfan va dålig stil sejer jag bara. jag slår vad om att det är min lärare maggans fel :-@ ska baka muskot-nöts-kaka till henne, fyfan!

i min skola får vi inga betyg så jag kan tyverr inte beretta nått om dom men jag har skött mina arbeten bra kan jag låva! sen var det fika. jag tykte att det var en bra idé att starta matkrig så jag kasta en bit tårta på tavlan. maggan kom såklart och skellde ut mej. fattar inte hur hon kunde göra det, på skolavslutningen och allt :-S sedan när alla skölle ta farväl så bölade alla. allra mest jag. jag låg på golvet och sprattlade och skrek som en stucken gris. jag kunde inte fatta att jag skulle behöva lemna mina klassvenner en hel sommar. jag låg där tills det var dags att låsa klassrummet så dom fick bära ut mey. jag höll mey fast i en stol men det lyckades inte. ijallafall är jag fett glad för att det är sommarlåv nu och nu ska jag, jessicka och snor-denise ut och fira med en lunch på nån resturang :-)
mysigt va? vi hörs senare hörni, oki? vill ni se min aoutfit då?

HA EN BRA DAG ALLA <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

konstigt att du inte fick stipendium för bästa uppförande, när du kastar tårta på dina lärare... NOT! Du är medveten vad "Bra uppförande" innebär va??

2009-06-11 @ 19:06:15
Postat av: Anonym

men orka spamma? säkert den där crisps -.-

2009-06-11 @ 20:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0