home after the avsluttningsmiddag

ja som ni ser så är jag nu hemma. furst blev det middag, det bjöds på fågel med klyftad potattis. fett najs. vi fick även en mustig beanäs-sås :-D jag slukade i meg både min egen portion men även pattricks, snor-denises och halva jessickas.. hm ja ni furstår nog att de va nått som MIKAÄLAS smaklökar gillade ;-)

det blev lite olika tevlingar och lite underhållning för oss medans vi åt och när alla hade slukat i seg sin mat så var det dags för DISKO! jag dansade och sheykade asset av meg. såklart va de MEG hela fibula ville dansa med och jag gav dom va dom tålde. det slutade med att jag stog och sheykade  asset på bordet och alla stog och vrålade GO MIKAÄLA GO MIKAÄLA GO GO MIKAÄLA. och klapade henderna. underbar kensla ;-)

aya sen led kvellen mot sitt slut och alla travade hemmåt.. det har ijallafall vart SKÅJ så att seja. kåmmer sackna fibula som fan <3

bilder från kvellen kommer imöra.

ska såva. PÖSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

din wannabe suger. han/hon härmade min smiley

efter att jag skrev den i en kommentar.. "卐"

2009-06-11 @ 09:45:34
Postat av: MIKAÄLA

jag hatar henni :-@ jag klurar på en plan att furgöra henni !

2009-06-11 @ 12:14:40
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0