herlig dag

idag har vart en bra trevlig dag. äftersåm det är snart slut på skolan så bjöd en del fibula-barn på shåw. jag var soklart en av dom :-) det gick utmerkt och jag utförde mitt upptredande utan ett ända fel. kan det bli bettre? och ikvell har vi uppvisning för fureldrarna.

gissa vad jag hjorde? ;-) rett gissning vinner en lenkning osv. i min blog.

aja det var en del andra som upptredde, bland anat så  gjorde jessicka och en tjej som heter (snor)-denise. det vill seja att hon heter denise men kallas för snor-denise av oss andra. anledningen till detta är att hon alltid går rönt med tårkat snor under näsan.. inte så najs om man sejer så. aja tillbacks till jessickas och denises uppträdande.. denise spelade fijol och jessicka dansade och joddlade till. dom var helt okey faktiskt, men inte ricktigt lika klockrena som meg då.

sen var det några fler som sjöng och några som dansade solo. andra spelade instrument. det var en ricktigt kul dag och efter shåwen så blev vi bjudna på epple och nyponsåppa till mellanmål :-)

jaja, en härlig dag om man sejer så. tengkte gå och fotta min shåw-aoutfitt och visa för er sen :-) och glöm inte att jissa på frågan där uppe!

tack och hey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0