GRENSER?

alltså, det besta som finns är kenslan av att vara omtyckt. jag elskar när ni fans kåmmer fram på stan och helsar, vill ta bilder med mey och vill ha atografer. jag steller ALLTID upp på sånt. men nu talar vi om grenser här. kensa säjer att man ej får plinga på hennes dörr och berömma henne. det tyker jag är så jevla FEL rent ut sagt. har hon en dörrklåcka är det vell fan shelvklart att man ska få plinga på den? tål hon inte beröm så ska hon fan inte ha en blågg. håller ni med mey? 

shelv har jag inga som hälst problem med att fans plingar på hemma hos mey. det var 2 tjejer som hjorde det idag och då fick dom komma in till mej och äta glass, helsa på oloff och ta bilder med mey. vi hade fett mysigt.

jag har dåck också grenser. jag tolererar inte när fålk följer efter mey på stan. det är såå jåbbigt och pinsamt. liksåm, tror ni jag vill ha en massa freaks efter mey eller? :-S nej det vill jag inte. så håll er undan. och jag hatar paparazziz också. har en hel bunt i buskarna utanför mitt hus :-S GET THE FUKK OUT OFF MY LAJF!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0