god daggens!

hej och god daggens alla söta blogläsare! hur mår ni? jag mår jette-jettebra. det är najs väder här och bara det är en anledning till att vara glad, eller hur?! idag ska jag ha piknik med jessicka, snor-denise, oloff och sen kanske paåw och tessy kommer också. beror licksåm på. jag tror vi ska grilla, ha kladd-kacka, kall eppel-sider från ica med mera. FYSJUTTÅN SÅ NAJS.

om nån ser åss så kom fram och helsa så bjuder vi nog på kårv ;-) eller det beror ju shelvklart på HUR monga av er som hade tengkt att helsa på åss och så. men jaja :-)

jessicka slaggade här och nu ska vi ta våra spark-cyklar och sparka iväg till ica för att inhandla allt vi behöver för våran piknik/grillning. det blir vell ungifär detta vi ska inhandla:

kårv
hamborgare
icas eppel-sider
kladd-kacka
cåla (det är ju inte bra att bara dricka alkohål jemt)
pottattssallad
drässing
ost till hamborgarna

sen kanske vi köper lite chips eller ostkrokar ockso.

jag kåmmer ha blogdattan min med meg heela dagen så det kommer bli bra uppdattering idag! PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0