en liten öppdatering

heysan! nu har jag spelat playsheyshon 2 fett lenge. SÅ KUL!!! spelade ett bil-spel med oloff och jag vann shelvklart så han har låst in sey på toaleten och tjurar, moget?! han har setat där i ungifär 2 timmar och jag behöver pinka :-/ ska försöka förhandla med honåm så att han kåmmer ut, jag måste värkligen letta på trycket alltså!

det blir till att legga sey tidigt idag, innan 12 SENAST!!! ska upp fett tidigt imårrån. ska först till tandlekaren och sen till plögget. ska bli spennande. jag har kanon-fina tender och inga hål vad jag vet så det blir nog inget långt tandlekar-besök. najs! ska nog äta en reyäl vitlöks-klyfta innan jag drar dit, för att skojja lite med tandlekaren alltså hehe. vad tror ni om det? tror ni att han tyker de är roligt? (ja jag har en manlig tandlekare, så det geller att se snygg ut imårron)

nu burjar det bli akut till toaletten alltso, så jag öppdaterar ijen senare med ett godernatt-inlegg. pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0