DESAJNEN ÄR KLAR

nu är min nya sommar-desajn officiell :-D vad tyker ni? shelv är jag kanon-nujd! kan vara den snyggaste desajnen jag sett faktiskt ;-O. tog ett tag att få iordning bokstaverna på headern, men visst blev den sommrig? :-) HOTHOTHOT sejer jag bara! lite synd att jag va tvungen att ta bort texten om mey shelv där uppe, de såg helt miffat ut kan jag låva! min meyladress är: [email protected]. aya, kåmmentera min nya desajn allihopa :-) bjussar på en mysig bild också:



sånt här får mey att värkligen lengta efter beatchen 2009 <3

Kommentarer
Postat av: mmmm

hahah oh herregud bilden aha

2009-06-02 @ 14:52:56
Postat av: mmmm

hahah oh herregud bilden aha

2009-06-02 @ 14:53:01
Postat av: mary

den är jette fin <33

2009-06-03 @ 09:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0