DETTA HENDER EJ



SL blir äffektivt.


SL burjar bu facktiskt lyssna på alla pasagerare och inser hur kårkade dom är som inte kan förbereda sig inför varje vinter/sommar.. Jag menar, is och vermebölja..? Inte visste dom att det fanns någnting som hette så, och inte häller att det var bland annat isen varje vinter som orsaker dom äckligt jåbbiga förseningarna!

Jag burjar bloga för finest.se ..

Jag lemnar min kära blog cindirellas.blogg.se, varför? Jo för jag bihöver extra pengarna! Klarar inte av att hantera min ökenda blog shelv och derfur tar dom hand om min blog från och med nu, hej då!

Blondabella står utanför macken och röker.

Nämen kålla, där står shelvaste blondabella med en kårv i ena handen och en tend cigg i den andra, kampanjen mot "fina tjejor röker inte" gick tydligen sååå bra.. Presis som hennes statistik på sista tiden *ler* ;-)

Min blog blir anmäld för "för mycket provoserande"

Folk burjar tycka att jag provoserar föör myket här i blogen och jag blir anmäld, jag blir nu tyverr att stenga ner blogen! Men ni vet ju med meg, jag kan bara inte lemna blogvärlen sådär! Startar en ny blog som heter "kissy-wannabe".


Kommentarer
Postat av: anonym

Sötnos, tro inte att din blogg är bra bara för att du kopierar alla Kissies inlägg. Hon har över 50 000 läsare, alla som kikar in i din blogg märker direkt att du är en kopia som inte kan stava. Deg stavar Dig, idiot. och du har knappt några läsare, inga komentarer och inga 'fans'. har någon sagt att de älskar din blogg? Hur många läsare har du? ungefär... 90 st?

2009-07-23 @ 15:57:17
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Lona ♡

alltså, hur skriver du egentligen?

2009-07-23 @ 16:01:07
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: anonym

sv: HAHA håller med Lona ovanför, du kan ju inte ens skriva normalt? du är säkert en snorunge som nyss har börjat skolan. Du borde gå ut skolan sen börja blogga då kanske du kan stava.



Ofta du har så mkt läsare om dagen jag kan nästan lova att du har 20 läsare om dan. Du har kanske 1 komentar i varje inlägg lr inte nån ;)



gumman jag är inte blåst om du hade så mkt läsare skulle du vara med på aktiva/topplistan ;)

2009-07-23 @ 16:21:28
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Lona ♡

har du dyslexi eller är du bara omogen?

2009-07-23 @ 16:27:42
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va bra blogg!

2009-07-23 @ 16:57:03
Postat av: emma

omg du kopierar ju bara...fifan va du suger

2009-07-23 @ 17:38:33
Postat av: Anonym

amen, din blogg va ju bara tråkig. inte ens rol,igt att du försöker vara kul å inte stava rätt, nä fifan hejdå

2009-07-24 @ 20:24:31
Postat av: sarah

detta snodde du från kissie -.- moget

2009-07-25 @ 22:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0