UPPDEYT

cha cha allehopa!!
håppas ni MIKAÄLA-lovers mår bra! ni andra håppas jag att ni har rännskita hela bunten.. som jag brukar säga: älska MIKAÄLA or die!

well.. idag har vart en såft dag. äftersåm det inte har vart så najs väder så drog jag och denise och jessicka ut och solade och badade! det var supper dupper skönt. efter ett X antal timmar i det inte så bra vädret så drog vi allesammans hem till snor-denises plejs. hon hade FF så nu är vi här och chill-kröckar med icas eppelsider såklart.. det är jag, jessicka, denise, jerry, oloff, paåw, dessy, kissy, kensa och crillebooi. dåck har helften av dom redan deckat så det är rett dött facktiskt.. tegkte bara tippsa om en låt som vi dunkar för fölla möggar här:



aja vi hörs! pösseN

Kommentarer
Postat av: Jennifer

lyckat att du kan va med kenza när hon inte ens är hemma ute är på kreta.. HAHA.



hela dig och din blogg är en stor lögn.

2009-07-19 @ 00:27:49
Postat av: MIKAÄLA

hela du är en stor lögn. ditt anånyma fanskap :-@

2009-07-19 @ 01:09:57
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kenza är på Kreta och Paow är i Estland. Du är smart du..... Och jag dör hellre än att älska dig.

2009-07-19 @ 01:16:07
Postat av: emy

HAHAHAHAHHA FYFFAAAAN DAGENS GARV ASSÅ

AHAHAH som om du kan svenska HAHAHAHAHAHAHAHAH

2009-07-19 @ 01:18:37
URL: http://iamemy.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHHAHA.

hur kan du stava så pass rätt nu om man jämför med tidigare inlägg? :'D och jag tror inte Kissie och Paow vill vistas på samma fest som Dessie?



dessutom är alla inte hemma i stockholm!

inse det, din blogg är en bluff! :'''''D

2009-07-19 @ 12:38:03
Postat av: MIKAÄLA

eh jag stavar presis lika här som i tidigare inlegg. fast jag ju tillegga att jag håller på att furbettra min stavning. det merks tydligt om man jemför med dom allra fursta inleggen i blogen min!

2009-07-19 @ 13:16:18
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0