nyvaken och bakis MIKAÄLA

hey, jag vacknade nyss upp här i mitt stökiga hus.. det var kaos igår och jag är bakis som bara den!!! men kul var det.. och nu taggar jag för kvellens fäst. NU KÖR VI IGEN!!! fett skåj altso. det är bar att kåmma om ni kenner för det.. alla är velkåmmna!

aja bilder från gårdagen kåmmer, vi höll på och fästade till 7 imårse, då drog dom sista. jessicka såv dåck kvar här med meg<3 myspys ;-) så vi såmnade inte fören vid 9 och vaknade för ungifär 10 minuter sen. ska keka lite kremig kalåpps och sen burja plåcka ihop lite här hemma. det ser ut som hemma hoss snor-denise vilket betyder att det är en jevvla röra! synd synd.. aja dags att röra på meg, låvar att öppdattera snart ;-)

PÖS


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA ALLTSÅ JAG DÖR FÖR DIN BLOGG HUR FUCK KAN MAN VARA SÅ BÄST?

2009-07-24 @ 16:12:47
Postat av: MIKAÄLA

tack anånym de vermer värkligen<3

2009-07-24 @ 16:24:09
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0