lär kenna min katt dylan

har ej mycket att skriva om så jag tenkte passa på att beretta lite om min katt dylan.





NAMN: DYLAN
DJUR: KATT
KÖN: HONE, DVS TJEJ
RAS: OKTAVALISK REVBENSJUCKA (enligt kenneln)
ÅLDER: TYP 2 BAST
KENNETECKEN: HON HAR BARA 3 BEN
KARAKTÄRSDRAG: ARGSINNT, FIENTLIG, SKÄLLER OCH RYTER MOT FREMLINGAR
GILLAR: SIN SOVKÅRG, MAT, LEKA MED MÖSS
OGILLAR: MENNISKOR, BLI KLAPAD
ÖVRIG FAKTA: HON ÄR EJ RUMSREN ÄN.


en ritad bild på min elskade katt dylan pga att hon är kameraskygg:




ni öndrar nog vad jag tenkte på när jag köpte denna katten. det ska jag biretta för er.
jag hade kennt mey ensam en lengre tid. mamma merke shelvklart detta och föreslog att vi skulle köpa en liten kambrat till mey, en katt såklart. vi åkte raka vägen till en kennel med katter. alla katter såg normala ut. jag tenkte presis velja en av dom när jag såg nått haltande kommandes. DYLAN! jag kende att hon var den retta katten för mey eftersom att hon bara hade 3 ben. då är hon ju unik - presis som mey. att katten hade personlighets-störningar var dåck inget vi visste då. tydligen hade ALLA katter från den kenneln störningar på ett eller annat sett så denna kennel är numera stengd och ägaren sitter inne i fengelset. vi fick ett val, att avliva dylan eller  att behålla dylan. jag valde sjelvklart att avliva henne men oloff grät och skrek att det kunde vi inte göra så vi beslöt oss helt enkelt för att behålla henne för att få tyst på skitungen oloff.


om ni öndrar nått mer om min katt så är det bara att fråga :-)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta måste vara dina föräldrar???



http://www.sugen6.blogspot.com/?zx=3123b349b1679d64



http://ppssexliv.blogspot.com/?zx=ccd04f051e49049f

2009-07-05 @ 23:49:56
Postat av: Lisa

"Postat av: MIKAÄLA

ASSÅ DU KAN INTE ÄNS STAVA LILLA DESSY



2009-07-05 @ 17:01:11

URL: http://cindirellas.blogg.se/

"

Hej, jag måste bara säga att detta var en ofantligt rolig kommentar då även din stavning är relativt värdelös (ta inte illa upp,jag tyckte bara att det var roligt och jag stör mig också på "dessies" stavning)

hade gött

2009-07-06 @ 00:58:05
Postat av: MIKAÄLA

tack du e snell du ! CRED TILL DEG

2009-07-06 @ 01:36:00
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0