fukking crap

minns ni att jag nestan vann en TV? jag ville bara tala om att jag har blivit grundlurad. jag är så jevla besviken, hur kan man jöra såhär mot nån? FATTAR DOM INTE ATT JAG HAR KENSLOR? jag har gråtit hela dagen, derfur har det blivit dålig öppdatering. ber om ursekt för det <3 oloff har trustat mej idag genom att sprippa lite och så gav han mey en lapdance så nu känns allt myket bettre men ledsen är man ju såklart ... jag ska stemma företaget som lurade mey på detta viset för såhär får det inte gå till. många har tagit livet av sej på grund av sånt här, och det måste ståppas!!!!

HÅLLER NI MED MEY?

Kommentarer
Postat av: Anonym

rätt åt dig. och din bror är äcklig.

2009-07-31 @ 22:21:47
Postat av: Jumla

Men seriöst, vad hade du väntat dig egentligen? XD Ofta du är så naiv att du går på sådant larv. Förresten kan du inte stava. Vill du behålla läsare borde du nog lära dig det, för det är mycket irriterande att läsa så som det är nu.

2009-08-01 @ 19:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0