detta händer inte MIKAÄLA





Jag slutar bli bjuden på fäster. jag burjar sitta hemma varje kvell, ingen ringer mig för ingen vill ju ha ett sött gingerkid på deras fäster? så jag som ijentligen är kallad partey-kungen blir då istellet kallad "hemma-MIKKAN". 

Jag slutar jilla oloff. jag burjar faktiskt hålla med er om att oloff är snuskig och peddofil. jag fattar värkligen inte varfur jag har gått med på att ge honåm blowjobs osv. hallo, vadå syskonkärlek? VAD ÄR DET? :-S usch!

Jag blir trutt på mitt seksiga utseende. jag bestemer mey alltso för att bli ful. jag slutar fixa håret så snyggt varje dag och jag burjar ha på mey FULA kläder. jag har blivit en exsakt kopia av kissy!


haha NO WAY! detta hender inte en kendis som MIKAÄLA ♥

Kommentarer
Postat av: Thina

Varför härmar du Kissie? Och kom inte och säg att hon härmar dig, för jag läser hennes blogg regelbundet och hon skrev sitt "detta händer inte" flera timmar före dig!

2009-07-08 @ 06:12:46
URL: http://tejjna.blogg.se/
Postat av: MIKAÄLA

ööh har jag sakt att hon hermar mey eller? och det är fett monga som har sånnahär inlegg din jevla jubelidiot

2009-07-08 @ 18:37:19
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: kristina

Stavar du så här illa på riktigt eller försöker du göra nån grej av det? Inte ens dyslektiker stavar så här illa, det måste vara ett skämt..

2009-07-09 @ 21:52:58
Postat av: jessica

lär dig stava jävla fitta

2009-07-20 @ 09:42:48
URL: http://jessicaadarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0