ansicktsmask

ja ni läste rett, jag sitter här med en ansicktsmask i fejjan och klickar rönt och kikar på internät, sitter ockso och fönderar på vad jag ska ha på meg ikvell och jag har fottat daggens aoutfitt så jag legger in den plus kvellens aoutfitt när det är bestemt och klart! låter inte helt fel va?!

har fott en fråga på meylen som jag tengkte bisvara:

varför säger du att du är världens största dyslexi blogg?

svar: derfur att jag har det?! vet ni någon sturre liksåm? NEJ DÅSÅ! jag seger bara 3 små ord till er som holler på och ifrågasetter allt jag sejer: HOLL KEFTEN. tack på förhand.

daks att tvetta bort anicktsmasken, hörs senare! / MIKAÄLA

Kommentarer
Postat av: Michaela

Anledningen till varför du inte kan vara Sveriges största dyslexiblogg: du har ej dyslexi utan larvar dig bara. Märker man tydligt. Särskilt eftersom du är så oseriös på "videoinläggen".

2009-07-21 @ 14:46:02
Postat av: silly

ÅÅH MIKÄELA SOM SKRVIDE INLEGGET ÖVÄR, DU ÄR DUMT!



hehe du är min idåål oxså <33

2009-07-21 @ 15:23:06
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: (:

GUD vad töntig blogg du tror du är bättre än laala och sen försöker du vara som pouw, så jävla töntigt

2009-07-21 @ 17:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0