VART ÄR VÄRDEN PÅVÄG?

FICK REDA PÅ DET SOM NI SNART SKA FÅ HÖRA ALDELES NYSS.
KAN EJ FATTA ATT DET ÄR SANT! SÅ JEVLA SHUKT ASSO :-S



jessicka ringde mej nyss. hon hade varit på ica för hon skulle köpa en burk med omeletter. då kom det fram en shej i 20-års-oldern till henne och sa "är det du som är MIKAÄLAS kompis?" , "ja" svarade jessicka. då blidde tjejen aldeles galen och smellde till jessicka och sa en massa krenkande saker om MEG!!! soklart handlade allting om avenshuka men såhär får det bara inte gå till!!! jessicka är fortfarande i chåck-tillstånd. vi vet inte hur lång tid det kåmmer ta för henne att återhemta sej  från denna hendelse. vill bara sega till dej som slog henni att du är en satans byracka om du gör såhär ijen :-@ jaja. jag är iallafall glad att det inte var meg hon slog :-P

nu ska jag gå och setta på min nuvarande favvo-låt och dansa lite :-)
sont är alltid kul.




här är låten. visst är den helt otrolligt bra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ OSERIÖS BLOGG! orka!

2009-01-11 @ 18:05:59
Postat av: MIKAÄLA

NEJ? vafan snakar du om? :-S

2009-01-11 @ 18:16:08
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Mariah i Sverige

"glad det inte var mig han slog" så det är bättre att han slår dina vänner då?

haha. det här verkar som en oseriös wannabe kenza, kissie blogg

2009-01-11 @ 18:19:18
URL: http://mariahv.blogg.no
Postat av: MIKAÄLA

vado? vill du att nån ska slå deg eller? :-S

2009-01-11 @ 18:36:07
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har för mycket fritid, eller ska jag skriva så du fattar? då har for mikkkt frijtijd. särunge!

2009-01-12 @ 22:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0