TROR NI JAG E FACKING DÖM I HÖVVET??

jag har fott ett ANTAL kåmmentarrer idag. INGA snella facktiskt... och jag tengkte bara tillgängla ett inlegg till dig eftersåm du la ner tid på att kåmmentera så myket..

VISAR FURST KÅMMENTARERNA:

Anonym:

Va fann ärr fibulla-vener??

Anonym:
Seriöst, är du otrogen, din jävel???

Anonym:
della utt den der jevlla låtten so vi for se at du facktist har jort en låtte!

Soffan:
jag pallar inte va snäll mot dej längre
alla vet att du är en jävla ensamgubbe
så jävla patetisk du är
gå till farao eller timothy och gråt din jävla hatade otrogna hora

Igor:
jag tycker som soffan din jävla gubbe

eskil:
håller med, gå och dränk dig själv eller skaffa ett liv gubbjävel

Anna:
håller med dom andra, fan vad taskig du är mot alla som faktiskt har dyslexi, jävla gubbe!



dom fyrra sista kåmmentarerna e fan mäst tuntiuga, moste bara seja till deg: JAG KAN KOLLA IP-NÖMMRET SÅ JAG VET ATT DU E SAMMA PÄRSON SOM HAR SKRIVIT VARENDA AV DÅMDÄR KÅMMENTARRERNA. Du har FANIMEG kallat meg hora, och jag kenner meg krenkt, så jag skölle facktiskt könna anmäla deg nu om jag hadde lust med det, men tur för deg att jag e snell...


ricktigt
pattetisk
ÄR
DU
!!!!!!!


MOG1 ATT DU SKREV UTT DIT RICKTIGA NAMN OCKSO.. ???????


urseckta meg men jag blir arg på sont häraa...

Kommentarer
Postat av: Vic

Taskigt ;( Men jag skrattade lite när jag såg namnen Eskil och Igor.. xD



Men det är väl bara att du ip blockar eller ignorerar

2009-01-04 @ 04:48:45
Postat av: MIKAÄLA

jag menar inte barra att jag tarr åt meg, jag tyker den e mäst irriterande

2009-01-04 @ 12:16:53
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

länge sedan jag klickade mig in på denna sidan, men fick mig ett litet fint leende på läpparna nu. vad folk är kul ibland, :) eeeehehehehehe

2009-01-05 @ 03:41:45
URL: http://metrobloggen.se/selmap

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0