TÅRSK.. GONGER 2

HUR KAN MAN VA SÅ KLANTIGG SOM MEG??

joo det kan bara gudarna svara på!!!

sohär liger det till:

äfter jag skrev inleget i blogen (det föregåände) så besluttade jag meg för att knytta ihopp ett par lakan och ryma hemifrån genom att klettra på lakanen ner för funstret.. allt gik fin-fint och jag tog t-bannan till ett partey där kensa och amir redan befann sej, eftersåm klokan var för myket för att släpa ut jessicka (hon moste va hemma vid 9 eller halv 10).

väl frame där hade jag supper dupper kul tills jag hör fålk burja snakka om nån sevil-poliss som kåm till fästen.. jag blev fett rädd och såå.. men jag bihärskade meg (jag hade drukit fet med eppelsider som jag hade schöpt på ica innan)..

cirkuc 5 minutter senare visar det seg att det inet var en sevil-polis utan mina fureldrar.. OMAJGASH de va såå skemmigt.. dom bara kåm in där på fästen och ropade MIKAÄLA NU FULJER DU MED OSS HEM!!!

jag  ville licksåm bara sjönka genom hjorden..

dom skjusade hem meg och nu har dom spikat för funstret och låst dören... (sjelvklart får jag seja till dåm så får jag pissa och skita med mera om jag skölle bihöva)

jaa.. värkar inte såm jag får gå utt på nåra vekor nu då... :-/

det var alt för nu!

baay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0