svar på tal

jag fick en kåmentar ev en viss "sandra" :

hej mickan :D jag undrar hur gammal du va när du började dricka (alkohol)? har du varit full nån gång? vad är det pinsammaste som har hänt dej på fyllan isånnafall? ;p. och vad tycker du om att så många ungdommar dricker när dom är under 18 år? skulle va kul att veta liksom, hoppas du svarar. kram

svar: heey! joo, det va i våras jag burjade drika.. det vill seja när jag va 14 år! och då vart jag het veck altso... så jaa, jag har varitt föll.. det pinsammaste moste nog vara när jag råkade rapa riktigt högt på grönd av alkohålen en gong...

om öngdommar som driker tyker jag e HELT okey. bara man kan biherska seg och inte driker för fölla möggar (hahaah) men vi önder artån moste ju ockso få ha lite skåj, eller hur?? men man behöver ju inte drika för myket såm sakt och sådär..


vad tyker ni läsare om deta? e det okey att drika alkohål önder 18 års older?

Kommentarer
Postat av: Deena

Neeeeeeeej!!!

2009-01-30 @ 15:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0