SUPERGÖLLIGT MEYL <3

KOLLA VA SÖTA MEYL JAG FICK AV NÅGRA LÄSARE:


"Hello mickaala. my name is maxime I am 16 years old I live in France, I like the suéde . I would like very much speaking to you. My address msn = [email protected] . sorry my english is bad."

"hello mikaala:) i'm from korea i'm 14 years old girl. my first name is ye eun and my last name is shin. i want to be your friend. if you want, i can teach you some korean. i'm wait about your reply. bye"
SUPER!!!!!!! VILL FETT JÄRNA LÄRA MEJ KINESISKA!



HÄR VA ETT KNEPIGT MEYL :-S non som fatar?????? 

"hey! my names is Abdul. I need correspond at from you and to contact with you please forgive me.
give a chance from you. bye!"


detta meyl berörde meg mest:

"Hi my name is francis. i'm from Ghana, the most peaceful nation in africa. l want u to be my friend. This is my email address; [email protected]. Tel; 00233 242 128414. Hope to hear from u. francis"

shelvklart ska jag ringa henni <3 birettar mer om de när det blir aktuällt.
jag fick ockso en kille som heter emmanuell's nömmer, vi får se om jag slår en pling dit med :-P
och en till tjey från afrika ville fett järna bli min venn. (jag är lite känd där om ni öndrar)

JAG ÄR SÅ JEVLA GLAD NU. ÄR HELT TÅRÖGD. SKA SHELVKLART KÅNTAKTA ALLIHOPP!!!!!!!!I!! <3

Kommentarer
Postat av: Deena

Hej jag har två frågor

1 Varför har du ingen frågestund

2 Jag älskar din blogg!!!*

2009-01-30 @ 15:35:49
Postat av: Deena

Den sista var ingen fråga

2009-01-30 @ 15:37:12
Postat av: Amir

Tjoo Mikaäla:)

En läsare hade tipsat mig om din blogg så adda min MSN. Min farbror har också Dyslecksi.



MIN MSN: Gay[email protected]

2009-01-30 @ 16:30:26
URL: http://gaybloggen.blogg.se/
Postat av: Amir igen

Oj stavade min hotmail fel så här heter jag:

Gay[email protected]

2009-01-30 @ 16:32:14
Postat av: MIKAÄLA

deena: jag fönderar på att ha en :-)



amir: jevla FEYK!!!

2009-01-30 @ 17:33:28
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

tänk på att det kan vara pedofiler.. :/

2009-01-31 @ 13:38:33
Postat av: agnes

Korenska! Inte kinesiska

2009-07-15 @ 14:58:25
URL: http://askick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0