STUDIÄ-BESÖKET

hey ijen!! pastan är önder kontroll så nu kan jag entligen biretta om min dag :-) till att burja med kan jag ju seja att det var en otrolligt rolig dag och jag är fett glad att jag fick uppleva detta, alltso att få se hur det är på en
avlåpps-renings-fabrick. furst tog vi fibula-bössen dit och påvägen hade vi lite allsång där inne, det var massa mys! sen när vi kende en furfärlig luckt förstod vi att vi var framme och jag skrek av förtjusning som vanligt ;-P en man som hette jöran visade åss runt där inne. vi fick skyds-kläder och sånt också. dom va ricktigt stil-rena om jag får seja det sjelv. sen var det dags för det vi alla hade ventat på, nemligen att få se hur dom renade avlåppen. det flöt omkring en massa brun geggamojja överallt. jöran sa att det var av-förring. jag vet tyverr inte vad det betyder men det lucktade inte spisjellt gått om man sejer så. sen var det dags för lunsh-rast. vi fick en krämig kallåps-gryta med bearnä-sås. det var svin-gått så jag tog mej 2 reyäla portshoner. sen när vi var metta och bilåtna så fick vi stella frågor och sont till jöran och hans kollega steffan. sen klockan 13:10 var det dags för hemfärd. alla fick ockso en varsin souvenir från avlåpps-renings-fabricken. en påse med sånt där brunt geggamojs.
har spikat upp min på väggen nu så jag kan se den varge dag så jag alldrig glummer denna önderbara dag :-) <3

lite picks från idag:


alla fick prova att åka röchkana genom ett rör :-)
här är jag i röret, fett kul var det.




här furklarar jöran hur mashinen föngerar.
(jag med gul jakka)



jag kållar ner i havet som fanns där inne i fabricken



MER BILDER KANSHE KÅMMER SENARE :-)

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

hoppas du får en skit bra vecka :D

kram

2009-01-12 @ 16:33:42
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: nina

oofta , det är någon som driver.

annars hade du fan nte målat dit ansikte på bilderna ;O?



fett tråkigt liv du har.

& sen så överdriver du ju baara liiiiiiiiiiiite.

2009-01-12 @ 17:09:59
Postat av: MIKAÄLA

nina, du är bara avenshuk för att mitt liv är så jevla myket roligare än ditt :-S

2009-01-12 @ 18:21:07
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad var det för brunt som ni fick med er?

2009-01-12 @ 18:31:31
Postat av: MIKAÄLA

Jag antar att det var såndär av-förring som jöran snackade om.

2009-01-12 @ 18:37:54
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad gott

2009-01-12 @ 19:30:18
Postat av: MIKAÄLA

om du syfftar på den krämiga kallåps-grytan med bearnä-sås så håller jag med om att det är gått :-)

2009-01-12 @ 20:19:08
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0