MINA JULKLAPAR

dena julaftånen har jag fått monga fina julklapar av mina nära och shära

jag har fått:

masor med kläder (bilder komer lengre ner)
skivor!!
en konsär biljätt till lägendens konsär!!!
gålf-peggar i paställ ferjer
lörviga öronmöffar !!!<333 (i löve tem)
en ny ven till min shära katt dyllan, jaa ni läste rett, jag fick en underlat!!!
en freck tavla med en gråtande barn!!<3 så sött e henne..
6-iga önderklädder från min ena boyfränd timothy!
nya moon-botts!
en härlig dåft i en sött flaska!
en fackta bok om underlater
två prisänt-kort på aråma massach (moste åka och lemna tillbacks den ena tyverr)
fina blomm-frön av min farmor
en flaska SB12 för säcker andedreckt av farao i egyptien (min andra boyfränd)
nya finger-ferjer för mina andra tog slut :'-(
en 24 timars krysning till mariahamn med dansing-quen

och lite mer smott och gått

jag e nog supperdupper snell eftärsom jag fick så myket julklapar!!!<333



dena bilden var det på min snyga och stil-rena tavla!!



en super snyg, säxig, het och pårrig overall för alla mujliga tillfellen



snygg curling kenga som jag fick av mormor :-)


snygg tjol i manshester



cool tunicka, men endå lite spårtig sådär! enkel och stil-ren



snygg och enkel flis-truja med hestar i mönstret i olicka ferger.. turkås, blå, grön, purpur mint grön med mera



cooll truja med vettigt tryck på (denna e nog min favårit!)



cooll och trändig kepps som matshar det mästa!!



mina moon botts!! kåmmer anvendas flitigt under hela året!



mina supper dupper snygga och heta öronmöffar!!



det var vell det!!! öppdatterar snart med en ny SUPPER DUPPER SPENNANDE SAK, SÅ KIKA JÄRNA IN IGEN :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

får man se underkläderna som du fick?

2009-01-07 @ 22:45:08
Postat av: MIKAÄLA

kåmmer i nesta inlegg

2009-01-07 @ 22:59:18
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Elin

asså du är verkligen inte seriös.

2009-01-09 @ 16:28:15
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: linnea

asså du är verkligen inte seriös.

2009-01-11 @ 20:08:39
URL: http://liinneeja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0