min dag

hej!!! jag vet att ni alla är spenda för att höra den stora nyheten. men än tenker jag inte beretta ;-P jag tenker hålla er på streck-benken ett tag till innan jag gör nyheten offisiell... iallafall så har jag nyss kommit hem från fibula. vi hade en kort dag idag. fett soft va det. vi fick träna på alfabetet på engelska idag. vi kom till E. ey bi si di i. nästa vecka fortsetter vi och det ska bli superspennande. jag har alltid varit intrisserad av språk som ni vet. kan några ord på ängelska och egyptiska :-) . nu ska jag svara på en massa fan-meyl. har fått en hel del!!! öpptaderar senare ijen, pösshey leverpasteyen.



min fan-meyl :-) vill du ockso skicka??? här är adresen: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0