MIKAÄLA TIPPSAR

idag har jag två tipps att tippsa om..

numer ett 1

det fursta jag tengkte tippsa om e såmsakt en kremig matrett som ni kåmmer elska (farmors föredeta hämliga risäpt)
det e veldigt simmpelt, men veldigt gått:

Fresh-kremig-kasler-gryta!
4 Pårtioner

400 gramm Kasler
två valfria lökar!
2 sentiliter bönor i tomatsåsen
1/2 desiliter senapp
1 1/2 desiliter kreme-freysh
1 teskedar Paprikapölver
2 mattskedar finhakad pärsilja
3 sentiliter majånäs

Skär kasslern i strimlor. Skala och haka dom två valfria löken. Fräs dom två valfria löken i smör i en gryta. Tillset bönorna i tomatsåsen, kasler, senapp och kreme-freysh smaksett med paprikapölver. Låt grytan bli genomvarm. strö över persilja och rör i majånäsen i den kremiga grytan

Servera med en salads bit och valfrit bröd (shelv föredrar jag tåast bröd)


Tipps nummer två 2

detta e  såm sakt mitt andra tipps, och det e ett smink tipps

det e såhär att för att få eran fauondaishon att sitta som sten så ska ni applisera pudret önder faoundashionen istellet.. ETT kalasBRA tipps!!! detta e myket freshare ockso moste jag seja..

Kommentarer
Postat av: JJennyy

OMG VET DU HUR MÅNGA KALORERIER DET DÄR ÄÄR???????

2009-08-01 @ 21:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0