Idag blev jag återijen poet

idag i fibula fick vi skriva dickter med temat "kärlek". romantiskt va? kenns bra att jag har burjat med dickter ijen. jag skrev en hel del förut så det var rolligt att få skriva av sej lite liksåm. jag har även fått 3 av mina dickter pöbliserade i tidningen så jag antar att jag är en rett bra poet. tenkte ijallafall visa er en av dickterna jag skrev idag som jag blev mest nujd med.

den heter "lemna meg alldrig" , här är den:


farao farao vad tenker du på?
hoppas du tenker på meg och så
när jag lemnade ditt land ville jag ej sleppa din föcktiga hand
låva och svär att du aldrig lemnar meg så är jag din lover tonight
men bara om du holler meg tajt.


vad tycker ni? shelv är jag fett stålt och ska skriva ut den, rama in den och sedan setta upp på veggen min. låter najs va?


Kommentarer
Postat av: Sandra

hej mickan :D jag undrar hur gammal du va när du började dricka (alkohol)? har du varit full nån gång? vad är det pinsammaste som har hänt dej på fyllan isånnafall? ;p. och vad tycker du om att så många ungdommar dricker när dom är under 18 år? skulle va kul att veta liksom, hoppas du svarar. kram

2009-01-15 @ 19:05:21
Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag.

Kolla gärna in på min fotoblogg.

2009-01-15 @ 19:06:46
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0