home swett home

hey, såv hemma hos kensa igår.. jag ville ejentligen inte för jag årkade inte, men så fuljde jag med endo..

vi kollade på nån dolig film som hon ville se och snakade och hade en sonhär mysik kedje-rökar kvell..

nadje och mika va där soklart, och dillay.. dom berettade versta skvallrät och så, kanske kåmmer lite gåssipp sen om jag årkar. men det gör jag nog!!!

ju jöste!! vi trefade amir ett tag på tackos bar i köngshallen ockso.. han sa till meg att jag va snygare än vanligt.. altso man blir ju redd :o

jajja.. så.. vad hender idag??
shelv ska jag hitta på nott.. men jag vet inet vad... hihi..

men nu ska jag ta en dösch och döscha bårt all rök luckt som dom gjorde på meg :o


cYAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0