HAR PLUGAT HECKEN AV MEG

jag har plugat hecken av meg, såm ni ser på rubricken.. och nu ska jag ta en paos och shilla frammfur teven ett tag.. sen ska jag pluga igen sen såva..  det har vart en spenande dag idag.. och imårgon har jag mitt fursta prov nonsin i fibula :-o jag e fett närvös.. men jag öppdatterar om hur det går med det sen, oki?!

wel.. ska såm sakt kolla teve nu....

men jag kaaanshe öppdatterar igen innan ajg går och leger meg, men annars unskar jag er en god natts sumn!!


pösar / your master MIKAÄLA

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan inte ens stava jävla fula äckliga tönt, går du i trean eller?

2009-01-15 @ 18:09:26
Postat av: Anonym

lägg ut en bild på dig så vi får se ditt fula gristryne?



:)

2009-01-15 @ 18:11:02
Postat av: MIKAÄLA

ÄR DET EN ANMÄLNING DU ÄR UTE ÄFTER ELLER DIN JEVLA TUUUUUUUUUUUUUUUUNT?????????

2009-01-15 @ 18:36:29
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0