fursta skoldagen äfter låvet i FIBULA soklart!

idag har vart en kalas-bra dag! idag fick vi gå till jumpa-salen och leka hinderbana :-) alla va soklar supper-dupper glada för det.. för de e ju inte prisis varje dag vi får gå ditt!

vi fick ockso anvenda oss av en ny smart aparatt som vi har shöpt in som heter ALFA-SMART.. den var supper bra och man kunde bland anat skriva olika saker på den.. vi anvende oss av den på svänskan..

min skol-dag sluttade vid två tiden då jag fik skjuss av en sånhär "färd-shänst" som alla på fibula får åka om dom vill.

varfur jag just valde att åka med den mini-busen var derfur att jag har tapat mitt t-banne-kort så jag kåmmer ej in i t-bannan :'-( jag som entligen hade fått burja åka tönnelbanna shelv..


ja ja.. sont e livet!! ska äta mellis nu öppdatterar sen..

blir nog ett glas mjulk och en halv banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0