vad tycker ni?

heey! kul att ni jillade frågestönden! shelv hade jag megakul när jag svarrade på frågerna :-) tycker ni att jag borde fortseta med sonna här saker? tyck till furfan!!! hmmm... jaa vad mer!? ska vel möta upp bretty snart. vi ska plugga lite tillsamans hade vi tenkt och drika lite sha-latte. ska bli najs. sen sover jag furmodligen över hemma hos henni eftersåm att det blir rett sent och jag vill inte ta tönnelbanan på natten shelv. ska beretta vad som hende senast jag hjorde det :-S det var typ klåckan 2 på natten och jag va påveg hem från en fest på kungshollmän. så satt jag i tönnelbannan och då kom det en full man, typ 40 bast, som satt sey brevid mey :-S det fanns inga mer platser men liksom HALLO? man står vel då??? iallefall så burjade han snaka med mey. han ba "hey". jag ba satt där och va fett redd. sen sa han "är de du som är MIKAÄLA?" jag svarade fortfarande inte. då blev han aldeles galen och skrek över hella ståkhålm "SVARA! ÄR DE DU SOM ÄR MIKAÄLA?" jag burjade darra som en rosenknåpp och håppade av en stashon för tidigt och fick gå hem sista biten!!!!!! vad tyker ni om detta? är det rett att jöra såhär mot mey? diskuttera!!! jag ska starta en fånd som heter "stoppa krenkningarna på tönnelbanan". låter bra va? då kan alla kenna sey tryga. nu ska jag som sakt möta öpp bretty. hörs imårrån, hejdå mina mandelgryn <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0