ME DÅN'T LAJK AND ME LAJK




1. fålk som tror att dom kenner fålk för att man vet vem de ä!!

här syftar jag på en del av mina läsare... har hört massor me snack om typ "jag kenner MIKAÄLA för jag läser hennes blog och vet att hon går i fibula". tyker detta e grymt omogät! så sluta tak.. jag veljer noga ut mina kåmpisar som jag låter få bli mina "nermaste vener" och jag låter EJ vem som hellst får kalla mig sin kåmpis.. oki fatat oki?

2. dryga stalker-lässare

här syftar jag ockso på en del av mina läsare.. detta burjar nu bli ett problem... fålk anvender sin fritid för att söcka öpp meg och fulja efter meg för att till äxempel se min "dagens aoutfitt" före alla andra i blogen, folk är ockso inträsserade av att se vilken väg jag går till skolan med mera... SERRIJÖST.. FATTAR NI EJ ATT DE E FETT JÅBBIGT?? de kan vara skåj om de kåmmer fram nån då och då och frågar efter autågraf, för de e jag van med men FULJ INTE EFTER MEG.. oki fatat oki?

3. fålk som kalar meg för FEJK

vadå fejk?? skölle jag lackt ut bilder på meg shelv om jag va fejkad eller??? jag vet att ni bara e avöndshuka för att jag har dysseleckxsi och endo lyckas så bra med mitt liv... inte alla som kan va en sån natur-bägåvning va? nej juste.. så var nöjda med det lilla ni har och sluta jemföra er med meg så ska vi se att jag kåmmer slippa era pattetiska kåmmentarer om att jag e "FEJK". både ni och jag skölle må så myket betre av de... oki fatat oki?






1. att lengkta

finns det någån så önderbar kensla som att lengkta efter någåt kul? svaret e defänitift NEJ .. jöst nu lengktar jag tills på lurdag när jag ska till åre en hel väcka med min kära ven BRETTY!! :-) har furesten schöpt nya tärmo-braller idag på stan.. det kenns önderbart.. att få förbäreda seg för nått kul och räkna ner daggarna..

2. att vara sacknad..

det kenns så jevvla önderbart att vara sacknad... jag e jöst nu de av mina 2 påjkvener som heter farao (han bor i egyptien) och timothy (han e blind).sacknar dåm såklart lite tillbacks åckså.. det kenns bra att dom komer bli glada nesta gong vi ses!!!

3. fursta klass på tåg

har ni nogonsinn söttit i fursta klass??? tro meg, JAG HAR!! men bli inte lessna om ni inte har det för alla har ju inte myket pengar.. det kenns så bra att få sitta i den spesijella fursta klass stolen och skina och visa att man e rik till dåm små fatig-lapparna som ej har råd.. säjer bara HA-HA

Kommentarer
Postat av: soff

HAHAHAHA! så skön hahah..

2009-02-19 @ 22:34:19
Postat av: Anonym

orka härma kissie, kom med något nytt

2009-02-20 @ 16:28:14
URL: http://telianen.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är mobbad

2009-02-20 @ 20:45:28
Postat av: Anonym

du är mobbad

2009-02-20 @ 20:45:36
Postat av: Anonym

du är mobbad

2009-02-20 @ 20:45:43
Postat av: Anonym

du är mobbad

2009-02-20 @ 20:45:50
Postat av: Anonym

du är mobbad

2009-02-20 @ 20:45:59
Postat av: Anonym

du är mobbad

2009-02-20 @ 20:46:07
Postat av: Anonym

du är mobbad

2009-02-20 @ 20:46:19
Postat av: Eskil

Hej Mikaäla



Det var någon som sa att det här var din pappas blogg :S



http://www.sugen6.blogspot.com/



Det stod i någon annans blogg.. ;/

2009-02-20 @ 21:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0